Potential

Nu ma face sa zic din nou ca ... "AM AVUT DREPTATE"
Sper sa iti spun peste cateva luni sau maxim un an ... VEZI, Ti-am zis eu ca aici o sa ajungi???
;)
Habar nu am ce vreau sa zic ... de fapt am... dar ma fac ca NU STIU NIMIC! Si te las, te las sa crezi ce vrei, te las cum vrei, te las ... pana cand ai sa ma gasesti TU!

Dau vina pe timp, pe moment si pe ... situatii! Nu e vina mea, nici macar a ta!
O sa imi lipsesti! Cu siguranta si tu o sa-mi duci lipsa! (intr-un fel sau altul)

Exista ... POTENTIAL maxim intre tine si mine! Stii, simti, respiri asta!
Doar ca nu esti inca pe aceeasi ... vibratie, mai trebuie sa cresti, sa vibrezi cu alte coarde si sunete, sa suferi, sa intelegi!  La un moment dat!

One Response so far.

  1. Pentru maxim de potential ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa pe ... unde.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!